.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پالس‌‌هاي جديد كروبي و موسوي براي بخشش آنها

رفتارهاي روزهاي اخير مهدي كروبي و ميرحسين موسوي از علاقه آنها براي بخشش رفتارهاي هنجار شكن آنان از سوي نظام دارد.

به گزارش فارس، ايران خبر (اي بي سي نيوز فارسي) نوشت: كروبي و موسوي كه در روزهاي پس از انتخابات با رفتارهاي تند خود زمينه ساز آشوب ها و اغتشاشات سياسي در كشور و وارد آمدن تخريب هاي گوناگون شده بودند، در روزهاي اخير و با پديدار شدن بي نتيجه بودن اين رفتارها به ارائه پالس هاي جديد روي آورده اند.
ميرحسين موسوي نامزد ناكام انتخابات رياست جمهوري كه به هيچ و جه حاضر به تعامل در صحنه سياسي كشور نبود در اين راستا شخصاً درخواست ملاقات با برخي مسئولان را ارائه داده و صبح پنج شنبه گذشته نيز با مقامات عالي رتبه نظام ديدار كرده است.
هر چند از جزئيات اين ديدار خبري منتشر نشده است اما به نظر مي رسد اين ملاقات نيز در راستاي تلاش هاي دوباره ميرحسين براي احياي چهره سياسي و اجتماعي اش باشد.
مهدي كروبي ديگر نامزد ناكام انتخابات نيز بالاخره پس از دوماه از انتخابات طي سخناني در گردهمايي روساي استان‌هاي حزب اعتماد ملي به شكست جريان اصلاح طلب در انتخابات اذعان كرده و گفته بود: به هر حال ما در اين انتخابات شكست خورديم و براي يك فرد رفوزه تفاوتي ندارد نمره او زير هفت يا 9 باشد كه البته من در آينده در باره اينكه چرا شكست خورديم توضيحات بيشتري خواهيم داد، ولي در ابتدا بايد به كار حزب بپردازيم و آنگاه گذشته و آينده را مورد بررسي و كنكاش قرار دهيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.